Tu nájdete všetky podrobné informácie ohľadom nákupu v našom web shope a odpovede na často kladené otázky
- Ako si môžem tovar objednať?
- Kedy dostanem objednaný tovar?
- Ako prebieha celý nákupný proces?
- Aká je cena dopravy? Ako to prebieha?
- Aké sú možnosti platby?
- Bude mi objednaný tovar doručený diskrétne?
- Ako vybrať správnú veľkosť erotického oblečenia?
- Čo obsahuje nákupna cena?
- Môžem u Vás nakupovať aj osobne?
- Musím sa pri nákupe registrovať?
- Ako uplatniť zľavový/darčekový kupón?
- Čo mám robiť, ak som zabudol svoje heslo?
- Ako sa starať o erotickú pomôcku?
- Z akých materiálov sa zvyčajne erotické pomôcky vytábajú?
- Ako správne vybrať erotický produkt?
- Prijatý balík javí známky poškodenia. Ako mám postupovať?
- Produkt nespĺňa moje predstavy. Môžem ho vrátiť?
- Aká je záručná doba?
- Ako podať reklamáciu?
- Máte ďalšie otázky?
1. Ako si môžem tovar objednať?
Objednávky prijímame iba elektronickou formou cez náš e-shop www.lovesexshop.sk Objednávky podané SMS-kou, faxom, e-mailom alebo poštou neprijímame.
2. Kedy dostanem objednaný tovar?
- GLS - Objednávky prijaté do 17:00 hod odosielame ešte v ten pracovný deň. Zásielku obdržíte do 1 pracovného dňa.
- GLS balíkomat - Objednávky prijaté do 17:00 hod odosielame ešte v ten pracovný deň. Zásielku obdržíte do 1-3 pracovných dní.
- Zásielkovňa - Objednávky prijaté do 17.00 hod. odosielame ešte v ten pracovný deň. Zásielku obdržíte do 2 pracovných dní.
3. Ako prebieha celý nákupný proces?
- Výber tovaru - Pre vloženie tovaru do košíka stačí kliknúť na tlačítko "Do košíka", ktoré nájdete pri tovare, o ktorý máte záujem.
- Váš košík - V košíku si môžte skontrolovať tovar a množstvo, ktoré ste si vybrali a akú čiastku zaplatíte. Minimálna hodnota objednaného tovaru musí byť 9 eur. Ak vlastníte zľavový/darčekový kupón jeho kód, vpíšte do políčka "Kód kupónu" a kliknite na tlačidlo "Uplatniť".
- Doprava, spôsob platby a dodacie údaje - Po výbere produktov je potrebné vyplniť údaje k doručeniu objednaného tovaru a zvoliť dopravu a spôsob platby. U nás máte dve možnosti nákupu a to bez registrácie, alebo s registráciou. Výhodou registrácie je, že získate vlastný účet, kde môžete kedykoľvek zmeniť Vaše údaje, získate prehľad o svojich doterajších objednávkach a vždy budete informovaný o našich novinkách a akciách ako prvý. Navyše, naši registrovaní zákazníci môžu zbierať aj vernostné body, ktoré môžu využiť pri svojom ďalšom nákupe. Podrobnosti nájdete tu.
- Potvrdenie objednávky - Tu máte možnosť si Vašu objednávku skontrolovať, upraviť a potvrdením odoslať.
- Informácie o objednávke - Po správnom ukončení a odoslaní objednávky obdržíte od nás potvrdzovací mail na zadanú mailovú adresu, čo bude obsahovať zoznam objednaného tovaru, konečnú sumu, spôsob úhrady a spôsob doručenia. Následne po odoslaní zásielky Vás budeme informovať mailom, ktorý bude obsahovať trasovacie číslo zásielky a predpokladaný termín doručenia.
4. Aká je cena dopravy?
Zásielky doručujeme kuriérskou spoločnosťou GLS. Dodanie je 1 až 2 pracovné dni. O odoslaní zásielky je zákazník informovaný emailom, kde je uvedená suma dobierky a trasovacie číslo zásielky, vďaka ktorej je možné sledovať jej aktuálny pohyb.
POZOR! V prípade doručenia na dobierku prirátame ku konečnej sume objednávky aj poplatok za spracovanie dobierky. Poplatok za využívanie tejto služby aktuálne účtujeme 1,79 €.
Prémiové doručenie (GLS)
Predpokladaný čas dodania: 1 pracovný deň.
Zásielka bude doručená do 1 pracovného dňa medzi 9. a 17. hodinou.
Ak neviete, či budete dostupný pri doručení, môžete si vybrať aj zaslanie balíka do GLS balíkomatu!
- Pri objednávke vyberte balíkomat, ktorý je k Vám najbližšie.
- Hneď ako odovzdáme tovar k preprave, dostanete od nás mail s trasovacím číslom. Cestu Vašej zásielky môžete sledovať online.
- Po dorazení zásielky Vám zašle GLS SMS a mail s heslom. Od tejto chvíle si ju môžete kedykoľvek do 3 dní vyzdvihnúť.
- Zásielku si môžete vyzdvihnúť pomocou obdržaného hesla. Alebo môžete po ňu napríklad niekoho poslať – nemusíte sa preukázať občianskym preukazom, stačí vedieť heslo.
- Platiť sa dá len platobnou kartou!
Kuriérska služba |
Predpokladaný termín doručenia | Poplatky za doručenie 0-19,99 € |
Poplatky za doručenie 20-49,99 € |
Poplatky za doručenie nad 50 € |
Prémiové doručenie (GLS) | 1 pracovný deň | 4,99 € | 3,99 € | Doprava zdarma |
Osobný odber (GLS)
Predpokladaný čas doručenia: 1-2 pracovné dni
Je dostupný na viacerých miestach krajiny, dokonca v 0-24 hodín denne. Viac ako 100 automatov. Sledovanie zásielok online. Prevzatie balíka prebieha s jedinečným kódom prijatým prostredníctvom SMS alebo e-mailu. Na vyzdvihnutie balíka máte maximálne 3 dni. Dôležité: Pri automate môžete platiť iba kartou.
- Pri objednávke vyberte výdajné miesto, ktoré je k Vám najbližšie.
- Hneď ako odovzdáme tovar k preprave, pošleme Vám e-mail s trasovacím číslom. Cestu vašej zásielky môžete sledovať online.
- Po dorazení zásielky Vám zašleme SMS a e-mail s heslom. Od tejto chvíle si ju môžete kedykoľvek do 3 dní vyzdvihnúť.
- Zásielku si môžete vyzdvihnúť pomocou obdržaného hesla. Alebo môžete po ňu napríklad niekoho poslať – nemusíte sa preukázať občianskym preukazom, stačí vedieť heslo.
Upozorňujeme, že veľkosť zásielok zasielaných na výdajné miesto je obmedzená. V prípade ťažšieho a väčšieho kusu odporúčame vybrať kuriérsku spoločnosť GLS. Maximálna váha zásielky môže byť 10 kg, a maximálna dĺžka jednej strany krabice môže byť 120 cm.
GLS balíkomat | Predpokladaný termín doručenia | Poplatky za doručenie 0-19,99 € |
Poplatok za doručenie |
Poplatok doručenia |
Osobný odber (GLS) | 1-2 pracovné dni | 4,99 € | 2,99 € | Doprava zdarma |
Osobný odber (Packeta)
Predpokladaná doba doručenia: 1-3 pracovný deň.
Ako to prebieha?
Hneď ako odovzdáme tovar k preprave, tak vám pošleme e-mail s trasovacím číslom. Cestu vašej zásielky môžete sledovať online.
Po dorazení zásielky Vám zašleme SMS a e-mail s heslom. Od tejto chvíle si ju môžete kedykoľvek do 3 dní vyzdvihnúť. Platiť sa dá platobnou kartou.
- Pri objednávke vyberte balíkomat, ktorý je k Vám najbližšie.
- Hneď ako odovzdáme tovar k preprave, pošleme Vám e-mail s trasovacím číslom. Cestu Vašej zásielky môžete sledovať online.
- Po dorazení zásielky Vám zašleme SMS a e-mail s heslom. Od tejto chvíle si ju môžete kedykoľvek do 3 dní vyzdvihnúť.
- Zásielku si môžete vyzdvihnúť pomocou obdržaného hesla. Alebo môžete po ňu napríklad niekoho poslať – nemusíte sa preukazávať občiansky preukazom, stačí vedieť heslo.
- Platiť sa dá len platobnou kartou!
Výdajné miesta Zásielkovne | Predpokladaný termín doručenia | Poplatky za doručenie 0-19,99 € |
Poplatky za doručenie |
Poplatky za doručenie nad 50 € |
Osobný odber (Packeta) | 1-3 pracovné dni | 4,99 € | 2,99 € | Doprava zdarma |
5. Aké sú možnosti platby?
Platba vopred kartou
- online platba kartou cez platobnú bránu Barion
- online platba kartou cez platobnú bránu OTP Simple (banka OTP) - MasterCard, VISA, Maestro
Na dobierku - u kuriéra platobnou kartou alebo v hotovosti.
Online platby kreditnou kartou sa uskutočňujú prostredníctvom systému Barion. Údaje o kreditnej karte nebudú zaslané obchodníkovi. Poskytovateľ služieb Barion Payment Zrt. je inštitúcia kontrolovaná Maďarskou Národnou Bankou, číslo licencie: H-EN-I-1064/2013.
6. Bude mi objednaný tovar doručený diskrétne?
Áno. Objednaný tovar Vám zašleme absolútne diskrétne, bez označenia, v obyčajnej hnedej krabici. Zásielka bude obsahovať iba Vaše meno a adresu
7. Ako vybrať správnu veľkosť erotického oblečenia?
Pri výbere spodného prádla, sexi oblečenia dbajte na to, aby ste si vybrali správnu veľkosť. Vymieňame iba v prípade vadného materiálu. Z dôvodu nesprávne zvolenej veľkosti tovar nevymieňame! Na pomoc máme pre Vás veľkostnú tabuľku, ktorú nájdete tu.
8. Čo obsahuje nákupna cena?
Ceny výrobkov sú ceny vrátane DPH
9. Môžem u Vás nakupovať aj osobne?
Nie, u nás nemáte možnosť nakupovať osobne, sme len internetový obchod. Tovar môžete iba objednať cez náš e-shop.
10. Musím sa pri nákupe registrovať?
V našom e-shope môžete nakupovať buď jednorazovo bez registrácie, alebo ako náš verný a registrovaný zákazník. Navyše, naši registrovaní zákazníci môžu zbierať vernostné body, ktoré môžu využiť pri svojom ďalšom nákupe. Podrobnosti nájdete tu.
11. Ako uplatniť zľavový/darčekový kupón?
Pri objednávke zadajte do políčka "KÓD KUPÓNU“ kód Vášho kupónu, kliknite na "UPLATNIŤ" a systém Vám zľavu automaticky odpočíta.
12. Čo mám robiť, ak som zabudol svoje heslo?
Ak ste zabudli heslo, jednoducho kliknite sem a na Vašu emailovú adresu Vám pošleme nové heslo. Vaše užívateľské meno bude Vaša emailová adresa.
13. Ako sa starať o erotickú pomôcku?
Erotickú pomôcku stačí po použití umyť vlažnou mydlovou vodou alebo môžete použiť dezinfekčné prostriedky z našej ponuky.
14. Z akých materiálov sa zvyčajne erotické pomôcky vyrábajú?
Erotické pomôcky sa obvykle vyrábajú z úplne nezávadných materiálov: z gélu (PVC), silikónu, lekárskeho silikónu a ABS (plastu).
15. Ako správne vybrať erotický produkt?
Kliknite do našej sekcie "TIPY A NÁVODY", kde nájdete veľa užitočných rád a tipov pre správný výber.
16. Prijatý balík javí známky poškodenia. Ako mám postupovať?
Ak zistíte poškodenie obalu či tovaru pri doprave, odporúčame takýto tovar odmietnuť prevziať, alebo vyhotoviť spolu s kuriérom od kuriérskej spoločnosti zápis o škode.
17. Produkt nespĺňa moje predstavy. Môžem ho vrátiť?
Áno. U nás máte možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy do 30 dní bez udania dôvodu. Produkt, ktorý vraciate nesmie byť rozbalený, použitý. Je potrebné ho vrátiť originál v pôvodnom balení. Formulár na vrátenie tovaru nájdete tu: formulár na vrátenie a reklamáciu tovaru.pdf Vrátený tovar zasielajte na adresu:
Webshop Logisztika Kft.
Ecseri út 14-16.
1097 Budapest, HUNGARY
POZOR! Zásielky odoslané na dobierku nepreberáme!
Podrobné informácie o odstúpení nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach.
18. Aká je záručná doba?
Ak ste u nás zakúpili erotickú hračku alebo výrobok s motorom, ponúkame nasledujúce záručné doby:
- Nákupná cena produktu medzi 25 € a 616 €: 2 roky záruky
- Nad 616 €: 3 roky záruky
Záruka začína plinieť dátumom dodania uvedenej na faktúre. Faktúra slúži aj ako záručný list.
Na čo záruka neplatí?
Záruka sa nedá uplatniť na vady, ktoré vznikli po prevzatí produktu, napríklad:
- Ak ste produkt nesprávne používali (okrem prípadov, keď sme ho inštalovali my alebo náš poverený špecialista).
- Ak ste ho používali inak, než je určené, alebo ste nedodržali návod na použitie.
- Ak ste ho nesprávne skladovali, manipulovali s ním alebo ak bol mechanicky poškodený.
- Ak došlo k elementárnej škode alebo prírodnej katastrofe.
Čo robiť, ak sa objaví záručná vada?
- Môžete najprv požiadať o opravu alebo výmenu produktu.
- Ak oprava alebo výmena nie je možná alebo by trvala príliž dlho, môžete požiadať o zníženie ceny alebo produkt opraviť na vlastné náklady.
- Ak je vada zásadná, môžete odstúpiť od nákupu a požiadať o vrátenie peňazí.
Ak máte akékoľvek otázky alebo chcete uplatniť záruku, kontaktujte náš zákaznícky servis! Viac podrobností o záruke a podmienkach odstúenia od zmluvy nájdete v našich Všeobecných obchodných podmienkach.
19. Ako podať reklamáciu?
Podrobné informácie, ako správne reklamovať výrobok nájdete v našich Všeobecných obchodných podmienkach.
20. Máte ďalšie otázky?
Neváhajte nás kontaktovať počas pracovných dní v čase od 8:00 do 16:00 na tel.čísle +421 2 330 026 62, alebo emailom: info@lovesexshop.sk